Thursday, December 23, 2010

tension...

lama tak update blog nie.. bukan apa, sebab malas jer akhir2 nie... suma dah malas nak ngadap. baik blog, fb dan macam-macam lagilah.. 

nie saja aku nak lepaskan tension.. kata org perempuan mengandung tak baik tension2. nanti anak follow. selisih suma tue.. jauhkan dari anak dlm kandunganku. cukuplah mamanya jer yang tension. tension ngan sikap manusia nie. susah nak kata. buat baik salah, buat jahat lagilah salah.so buat tak tahu jerlah.... hahahahahaha.. buat keje dapat nama org lain, yang kena puji org lain... tapi bila org lain buat salah aku plak yg kena marah. kalau mmg aku salah takperlah.. nie tak... dugaan2!!!

kat tempat keje aku nie lah yang selalu buat aku tension, give-up... tapi layan jerlah.. nak cari keje lain tengah mengandung manalah ada yang sudi nak menerima.. 

k lah... jumpa lain lembaran..

No comments:

Post a Comment